Blogcrowds

dilluns, 21 de juny de 2010

0 Comments:

Post a Comment



Article publicat el 9 de Juny del 2009 per Gencat:



El tram soterrat que ara entra en servei té una longitud de 750 metres i quatre carrils de circulació

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha posat en servei el tram soterrat de la C-17 a Montcada i Reixac, que té una longitud de 750 metres; aquest inclou un túnel principal de 249 metres i quatre carrils de circulació. El soterrament, amb un pressupost de 25,1 milions d'euros, s'emmarca en una intervenció global a la C-17 en aquesta població que comportarà una inversió total de 40,3 milions d'euros.
La carretera C-17, que té característiques d'autovia entre Barcelona i Vic, registra al seu pas per Montcada i Reixac un trànsit molt intens, de més de 50.000 vehicles diaris de mitjana, i transcorre, a més a més, per un entorn molt urbà. D'aquesta manera, el nou tram soterrat permet absorbir el trànsit que circula de pas i minimitzar-ne l'impacte en les edificacions pròximes. Així mateix, aquests vehicles que han de travessar Montcada i Reixac ho podran fer amb més fluïdesa i millors condicions de seguretat, ja que evitaran els encreuaments de semàfors.
Paral·lelament, l'actuació té com a objectius millorar la integració de la infraestructura en aquest entorn urbà, la mobilitat local i la connexió dels barris situats a banda i banda.
A partir d'ara, les actuacions de millora previstes que es duran a terme a la C-17 al seu pas per Montcada i Reixac són les següents:
  • Formació de les calçades laterals, que tindran dos carrils de 3,5 metres d'amplada en la major part del recorregut.
  • Finalització de dues rotondes d'un diàmetre exterior de 60 metres.
  • Instal·lació d'un sistema d'enllumenat nou i semàfors, senyalització vertical i horitzontal i formació de zones verdes.
  • Vegetació i urbanització de la coberta del túnel i dels voltants de les rotondes.
  • Rotonda a l'encreuament entre la C-17 i la N-150.
  • Nova passarel·la per a vianants sobre la C-17, que substituirà l'actual.

0 Comments:

Post a Comment



Entrada més recent Entrada més antiga Pàgina d'inici